Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Marketing i Rynek 2014, nr 10, CD, s. 426-432 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Dostęp wyłącznie w sieci lokalnej Biblioteki Głównej Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego
Biblioteka Główna Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy
6 maj 2016
28 kwi 2016
42
82
https://dlibra.pbs.edu.pl/publication/905
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Przesłanie miasta jako element kształtowania tożsamości i wizerunku | 6 maj 2016 |
Posadzińska, Iwona Drewniak, Rafał
Durmanow, Volodymyr Flizikowski, Józef. Red. Rzepecki, Grzegorz. Red. nauk. Pawłowski, Krzysztof. Red. dział.
Linowiecka, Barbara Górska, Aleksandra. Oprac. Górecki, Michał. Oprac. Ślachciak, Dorota. Oprac.
Posadzińska, Iwona
Posadzińska, Iwona
Grześkow, Iga Flizikowski, Józef. Red. Rzepecki, Grzegorz. Red. nauk. Pawłowski, Krzysztof. Red. dział.
Durmanov, Volodymyr Flizikowski, Józef. Red. Rzepecki, Grzegorz. Red. nauk. Pawłowski, Krzysztof. Red. dział.
Miciak, Mirosław Wiatr, Roman Talaśka, Tomasz Idźkowski, Michał Rydlewski, Andrzej