Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Marketing i Rynek 2014, nr 10, CD, s. 426-432 ; click here to follow the link
Dostęp wyłącznie w sieci lokalnej Biblioteki Głównej Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego
Biblioteka Główna Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy
May 6, 2016
Apr 28, 2016
42
82
https://dlibra.pbs.edu.pl/publication/905
Edition name | Date |
---|---|
Przesłanie miasta jako element kształtowania tożsamości i wizerunku | May 6, 2016 |
Posadzińska, Iwona Drewniak, Rafał
Durmanow, Volodymyr Flizikowski, Józef. Red. Rzepecki, Grzegorz. Red. nauk. Pawłowski, Krzysztof. Red. dział.
Linowiecka, Barbara Górska, Aleksandra. Oprac. Górecki, Michał. Oprac. Ślachciak, Dorota. Oprac.
Posadzińska, Iwona
Posadzińska, Iwona
Grześkow, Iga Flizikowski, Józef. Red. Rzepecki, Grzegorz. Red. nauk. Pawłowski, Krzysztof. Red. dział.
Durmanov, Volodymyr Flizikowski, Józef. Red. Rzepecki, Grzegorz. Red. nauk. Pawłowski, Krzysztof. Red. dział.
Miciak, Mirosław Wiatr, Roman Talaśka, Tomasz Idźkowski, Michał Rydlewski, Andrzej