W rozprawie opracowano 20 modeli matematycznych, odnoszących się do obszaru miasta oraz pojedynczego obiektu, opisujących liczbę podróży do centrów handlowo-usługowych w ciągu doby przeciętnego dnia roboczego, przez grupy osób jednorodnych zachowań transportowych, realizowanych poszczególnymi środkami transportu. W rozprawie przedstawiono autorskie podejście do modelowania podróży do centrów handlowo-usługowych poprzez zastosowanie hierarchicznej budowy modeli opisujących liczbę podróży generowanych przez centra handlowe ; In the dissertation, 20 mathematical models were created relating to the urban area and a single object, describing the number of journeys to shopping and service centers during the day of the average working day by individual groups of homogeneous transport behaviors and carried out by means of transport. The author presented an approach to modeling travel to these objects by applying hierarchical modeling of the number of trips generated by shopping centers ; Streszcz. ang.
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
Wydział Budownictwa Architektury i Inżynierii Środowiska
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
10 cze 2019
26 lut 2018
459
707
https://dlibra.pbs.edu.pl/publication/1201
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Model generowania ruchu drogowego przez wielkopowierzchniowe obiekty handlowo-usługowe w obszarze miasta | 10 cze 2019 |
Szczuraszek, Tomasz (1949- ) Karwasz, Marcin