W rozprawie doktorskiej przedstawiono najważniejsze z punktu widzenia praktycznego modele matematyczne, odnoszące się między innymi do długości kolejki pozostającej oraz do maksymalnego zasięgu kolejki pojazdów - dla dowolnie przyjętego okresu analizy. Zostały one opracowane na podstawie badań ruchu ; The following dissertation presents the most important mathematical models from the practical point of view, relating to, inter alia, the length of the remaining queue, as well as the maximum vehicle queue reach, for any assumed analysis period. They were elaborated based on traffic research
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
Wydział Budownictwa Architektury i Inżynierii Środowiska
Dostęp wyłącznie w sieci lokalnej Biblioteki Głównej Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego
Biblioteka Politechniki Bydgoskiej
Sep 27, 2023
Oct 2, 2018
77
68
https://dlibra.pbs.edu.pl/publication/1219
Edition name | Date |
---|---|
Model procesu powstawania i zmienności długości kolejki pojazdów na wlotach skrzyżowań z sygnalizacją świetlną | Sep 27, 2023 |